Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu oboru, a tedy o svém prostředí. Cílem je získat potřebné údaje a charakteristiky vnitřního i vnějšího prostředí. Podnik orientující se ve svém prostředí má výhodnější pozici v boji o trh. Vybaven těmito informacemi má předpoklad uspět, lépe než ostatní, a konkurovat ostatním subjektům, snadněji vytvořit strategii dobývání trhu a tím získat potřebné pole působnosti, bez kterého není možné se obejít. Významným krokem v této činnosti, která je součástí marketingových postupů, je správné zhodnocení a zařazení údajů a dat potřebných k provedení následné analýzy a nalezení optimálního spojení a vzájemných vztahů vnitřních podmínek a faktorů vnějšího prostředí. Pro zjištění jednotlivých charakteristik mikroprostředí podniku jsem využila analýzu Porterova modelu pěti sil. Shromážděné informace jsem rozdělila do dvou skupin. První skupina obsahovala informace, které se vázaly přímo k podniku samotnému a druhá popisovala okolí podniku (zákazníci, dodavatelé, konkurence). První důležitou skupinou, která tvoří okolí podniku jsou zákazníci. Zákazníky českobudějovického výstaviště lze rozdělit na dvě skupiny, první skupinu tvoří vystavovatelé a obchodníci a druhou návštěvníci. Dodavatelé pro společnost realizují různé propagační a reklamní tiskopisy. V rámci republiky představují konkurenci převážně ty veletržní správy, které organizují výstavy se stejnou nebo podobnou tématikou. Makroprostředí společnosti lze analyzovat a vyhodnotit území celé České republiky, ale nejdůležitější oblastí pro Výstaviště České Budějovice byl, je a vždy bude region jižních Čech. V jihočeském regionu je nutné počítat s působením faktorů charakteristických pro tuto oblast: nižší ekonomická síla regionu, nižší kupní síla a vyšší spořivost obyvatel v regionu.
SOUČASNÝ STAV MOBILNÍHO INTERNETU V ČESKÉ REPUBLICE A MOŽNOSTI JEHO VYUŽITÍ U VELMI MALÝCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ
Kysela, Jiří ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce podává komplexní pohled na problematiku mobilního Internetu cíleného na velmi malé podniky a živnostníky. V diplomové práci jsem usiloval o faktickou využitelnost mobilního Internetu prostřednictvím mobilních technologií v těchto podnikatelských subjektech. První část práce metodicky postihuje oblast velmi malého podnikání a živnosti a analyzuje současné možnosti využití těchto technologií a jejich vhodnosti a využitelnosti pro velmi malé podniky a živnostníky. Druhá část diplomové práce identifikuje pro který typ podniků a živnostníků je mobilní Internet využitelný a dodává jim přínos v podobě úspory časové i finanční. Ve třetí části pak předkládám konkrétní aplikace využití mobilního Internetu v podnikových aktivitách a možnosti získání podpory na implementaci mobilního Internetu v podniku z dotací Evropské Unie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.